Preturi in:lei
AcasaIntrebari adresate frecvent

Intrebari adresate frecvent

Frequently Asked Questions

Cum se face comanda?

Se poate face o comandă respectând unul dintre paşii de mai jos:

*  Comandă direct pe magazinul online în orice moment al zilei

*  Comandă prin telefon la +40 745 610 610  în timpul programului de lucru (10:00 - 17:00)

Pentru comenzile realizate online este posibil să fiţi contactat de către agentul nostru prin telefon pentru mai multe detalii.

Cum se poate realiza plata?

Vă oferim mai multe modalităţi:

 

*  Plata prin bancă

Banca: Raiffeisen (Romania)

BIC: RZBR RO BU

IBAN – RON: RO83 RZBR 0000 0600 0433 9746

IBAN - EUR:  RO73 RZBR 0000 0600 0433 9926


*  Plata prin card de debit sau credit


*  Plata ramburs (în cazurile în care este posibilă această metodă în cadrul website-ului)


În ce interval de la emiterea proformei se poate realiza plata?

În interval de 7 zile de la data şi ora emiterii facturii proforme. După această perioadă, aceasta va fi anulată. Dacă încă doriţi să efectuaţi plata, este necesară o nouă comandă.

Când este o comandă online în curs de realizare?

Comenzile pentru ştergătoare de intrare sunt realizate (produse) după primirea confirmării plăţii de către plătitor sau notificării contului nostru bancar atunci când metoda de plată selectată este " transfer bancar".

În cazul în care pe website este disponibila metoda “plata la livrare”, la minim o zi după primirea comenzii.

Cum se face livrarea?

Livreare în România va fi efectuată prin firma de curierat "Urgent Curier" or “FAN Curier”. Pretul calculat al livrarii comandate este doar o cotatie si nu este pretul final.Pretul real depinde de lista de preturi a companiei de transport alese.

De unde şi cum se obţine factura originală?

Factura originală însoţeşte livrarea.

De ce este nevoie sa vă înregistraţi?

  • Înregistrarea vă ajută să cumpăraţi fără a fi nevoiţi să introduceti la fiecare comandă informaţiile despre livrare şi facturare!
  • Înregistrarea este voluntară în totalitate. Dacă aveţi un cont, veţi primit e-mailuri despre produse noi, promoţii si oferte speciale. Dacă nu doriţi să primiţi message, vă puteţi dezabona oricând la ..........

Ce dimensiuni ar trebui să aibă ştergătoarele comandate?

  • Este bine ca ştergătorul să fie potrivit cu lăţimea uşii de intrare. Tipul clădirii este esenţial în alegerea ştergătorului:

·  Pentru un birou, apartament sau casă este suficient un ştergător cu lungimea de 40 ... 50 cm, deoarece când va intra cineva, acesta se va opri pentru a se şterge pe picioare;

·  Pentru locaţii cu un trafic intens, cu uşi automate şi acces liber, este recomandat ca vizitatorii să facă mai mulţi paşi pe ştergător/e. Acest lucru oferă o mai mare reţinere a murdăriei pe covor. Vizitatorii nu trebuie să se oprească pentru a îşi curăţa încălţămintea;

Ce fel de elemente (ce configuraţie) să aibă ştergătorul?

  • Pentru ştergătoare plasate în exterior cele mai potrivite inserţii sunt peria, cauciucul, grătar. De asemenea, pentru locaţii mai puţin frecventate, se mai pot folosi "FINO PLAST" şi "AUTO".
  • Ştergătoarele plasate în interior pot fi în continuarea celor din exterior, cu inserţii textile, şi de asemenea pot fi textile în întregime pentru a reţine umezeala. Această combinaţie va preveni urmele de umezeală de pe pardoseală.

Cum se poziţionează un ştergător într-o clădire fără un hol care să separe intrările?

  • Puteţi comanda un ştergător cu o ramă rulată deasupra nivelului pardoselei. Rama va preveni împiedicarea trecătorilor. Înălţimea ştergătorului nu este importanta, este important ca rama să fie potrivită.
  • O altă opţiune este un stergător de cauciuc "AUTO" sau un covor textile mai lung. Amândouă sunt produse cu ramă de cauciuc.

Se pot combina comenzile?

  • Comenzile plasate separate nu se pot combina. Dacă scopul este reducerea costului transportului , vă rugăm să luaţi în considerare că acesta este calculat în functie de greutatea produselor iar combinarea acestora nu va afecta valoarea.

Se pot anula comenzile deja plătite?

  • Un ștergător realizat pe comandă conform cu dimensiuni speciale nu poate fi refuzat, conform art. 10 din OG 130/2000.

Produsele deja primite pot fi returnate?

  • Un client al www.stepmat.ro (FURTUNURI GROUP SR)L, persoana fizică, care a cumpărat produse prin magazinul online iar acestea au fost livrate prin curier, are dreptul, fara nicio penalizare și fără a oferi niciun motiv, să renunțe la contract în termen de 10 zile lucrătoare conform legilor din România. În acest caz, clientul este responsabil doar pentru costurile directe legate de înapoierea produselor.
  • Un ștergător realizat pe comandă conform dimensiunilor dvs speciale nu poate fi înapoiat conform art. 10 din OG 130/2000.
  • Clientul este obligat să informe  FURTUNURI GROUP SRL despre intenția lui de a înapoia produsele cumpărate, prin orice metodă de comunicare (e-mail, fax sau altele)în termen de 10 zile lucrătoare după primirea produselor. Returnarea produselor achiziționate se va face respectând limitele impuse de art. 10 din OG 130/2000.
  • Un client care a informat FURTUNURI GROUP SRL ca își va exercita drepturile legate de înapoierea produselor cumpărate prin magazinul online, este responsabil pentru returnarea bunurilor nu mai târziu de 10 zile de la trimiterea notificării, altfel vom considera cererea de returnare ca nevalidă și incapabilă de a produce efecte legale.
  • Clientul trebuie să returneze bunurile suportând costurile, iar acestea să fie intacte, împreună cu documentele însoțitoare, fără defecte exterioare sau interioare, în ambalajul original al producătorului, însoțite de cartea de garanție, iar costul transportului va fi suportat de către acesta. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca nou, FURTUNURI GROUP SRL își rezervă dreptul de a reserves de a percepe o taxă pentru a readuce produsele în starea originală (dacă este posibil), sau să acopere diferența de preț din vânzarea produselor ca folosite sau, la cererea clientului, FURTUNURI GROUP SRL va trimite un nou produs. În acest caz, costurile de livrare vor fi suportate de client. În cazul în care clientul nu reușește să îndeplinească condițiile de mai sus, FURTUNURI GROUP SRL are dreptul de a refuza anulare contractului încheiat.