Preturi in:lei
AcasaReturnarea mărfii

Returnarea mărfii


R E T U R N A R E A    M Ă R F U R I L O R

 

  • Clientul societății comerciale FURTUNURI GROUP SRL, care este o persoană fizică, a achiziționat mărfuri prin magazinul electronic www.stepmat.ro, și aceleași au fost livrate printr-un curierat, are dreptul, fără compensare sau penalități și fără invocarea unui motiv, să se renunțe la contractul încheiat la distanță într-un termen de 10 zile lucrătoare în conformitate cu legislația Republicii România. În acest caz, Clientul este responsabil numai pentru costurile directe de returnare a produselor.
    Un preș fabricat după comanda și dimensiunile Dumneavoastra individuale, nu este returnabil conform articolului 10 din Ordonanța Guvernului 130/2000.

    Clientul este obligat să informeze FURTUNURI GROUP SRL cu privire la intenția lui de a returna produselor achiziționate prin orice mijloace de comunicare scrisă (e-mail, fax sau alte) într-un termen de 10 zile lucrătoare de la primirea mărfurilor. Returnarea mărfurilor achiziționate se face respectând restricțiile articolului 10 din Ordonanța Guvernului 130/2000.
     
  • Un client, care notifică FURTUNURI GROUP SRL, că își va exercita drepturile sale de returnare mărfurilor achiziționate prin magazinul electronic, este responsabil pentru returnarea mărfurilor nu mai târziu de 10 zile de la depunerea notificării, în caz contrar noi vom considera cererea de returnare ca nereală și neproducânda nici un efect juridic.
     
  • Clientul urmează să returneze marfa pe propria sa cheltuială cu întregimea intactă, complet ambalată, împreună cu toate documentele însoțitoare, fără orice defect internt sau extern, în ambalajul original al producătorului, însoțită de o carte de garanție, costurile de returnare a mărfurilor fiind suportate de către acesta. În cazul în care mărfurile sunt returnate în stare, în care nu mai pot fi vândute ca produse noi, FURTUNURI GROUP SRL își rezervă dreptul de a cere o taxă pentru aducerea mărfurilor returnate în starea inițială (dacă este posibil), sau acoperirea diferenței de preț, rezultată din vânzarea mărfurilor ca second hand sau la cererea Clientului, FURTUNURI GROUP SRL îi va trimite un produs nou. În acest caz costurile de livrare sunt suportate de către Client. În cazul în care Clientul nu respectă condițiile de mai sus, FURTUNURI GROUP SRL are dreptul de a refuza rezilierea contractului încheiat.
     
  • Clientul este obligat să păstreze mărfurile primite, să asigure păstrarea calității și a siguranței lor.
     

 


Î N L O C U I R E A   M Ă R F U R I L O R    
S A U    R Ă M B U R S A R E A    B A N I L O R

 

 

  • În cazul în care mărfurile furnizate nu corespund evident la cele comandate de achiziționare de către Client și acest lucru se poate stabili prin inspecția lor obișnuită, Clientul poate cere mărfurile livrate să fie înlocuite cu unele corespunzătoare la cele comandate de achiziționare de către el într-un termen de   24 de ore de la primirea lor.
     
  • În caz de înlocuire a unui produs cu un alt identic, înlocuirea se va face în funcție de condițiile și limitările unei comenzi obișnuite.
     
  • În cazul în care un Client returnează un produs pentru înlocuire, dar un identic nu este disponibil, FURTUNURI GROUP SRL este obligată să plătească Clientului valoarea produsului într-un terment nu mai târziu de 30 (treizeci) de zile de la data returnării produsului de către Client.
     
  • În caz de râmbursarea valorii produsului, acest lucru se va face într-un terment de 30 de zile de la confirmarea returnării, în numerar prin curierat, pe cheltuiala Clientului sau la un cont bancar specificat de către Client.

 

Autoritatea națională pentru protecția consumatorilor (ANPC):  http://www.anpc.gov.ro/

Asociația pentru protecția consumatorilor din România:   http://www.apc-romania.ro/